Novi Mercedes-AMG GLC 63 S E Performance poseduje plag-in hibrodnu tehnologiju koja obezbeđuje 671 KS, ali i 2.310 kilograma mase
Mercedes je prikazao AMG verziji novog GLC-a. Ima dobrih, ali i loših vesti. One loše su očekivane i poznate, a to je da je baš kao i kod AMG verzije nove C-klase, mesto V8 i V6 agregata zauzeo poznati dvolitarski četvorocilnidraš. Njemu ništa ne fali, naprotiv, ali potrebno je još malo privikavanja na njegovo ubacivanje u modele koji nose oznaze AMG 43 i AMG 63…
Slabiji GLC 43 raspolaže ovom dvolitarskom jedinicom naštelovanom na 415 KS, dok dodatnih 14 KS stiže od elektromotora blage hibridne tehnologije. Uz ovu snagu i obrtni moment od 500 njutnemtara, ubrzanje iznosi 4,8 sekundi, dok je maksimalna brzina limitirana na 250 kilometara na čas.
Snažniji Mercedes-AMG GLC 63 S E Performance ima složeniji pogon. Za početak benzinski četvorocilindraš raspolaže sa 467 KS i 545 njutnemtara obrtnog momenta. Na zadnjoj osovini se dodatno nalazi elektromotor od 200 KS sa dvostepenom transmisijom. Sve zajedno to obezbeđuje pogon od ukupnih 671 KS i 1.050 njutnemtara obrtnog mementa.
Ipak, maksimalni “bust” elektromotora je ograničen na deset sekundi, kako bi bili zaštićeni baterija i sam elektromotor. Iako je Mercedes-AMG GLC 63 S E Performance zvanično plag-in hibrid, autonomija u električnom modu je samo desetak kilometara. Očigledno, elektrika je ovde samo u službi performansi. Oba GLC-a snagu benzinskog motora prenose preko devetostepene automatike.
Sve ove izmene su se itekako odrazile na masu. Snažniji Mercedes-AMG GLC 63 S E Performance meri čak 2.310 kilograma, dok 43-ojka ima masu od i dalje pozamašnih 1.975 kilograma. Stoga su na prednjoj osovini diskovi prečnika 390 milimetara, dok snažnije GLC 63 ima i aktivni “rol bar”, koji redukuje naginjanje. Oba modela imaju i upravljanje na sva četiri točka. |