Pa ako može da postoji električni Porsche sa oznakom Turbo S, zašto onda ne bi postojao ni električni Abarth? Upoznajte Abarth 500e
Po rečima Fiat i Abarth stručnjaa električna tehnologija je savršena za poboljšanje užitka u vožnji i osiguravanje jačeg ubrzanja, veće ravnoteže, veće stabilnosti i boljeg držanja putanje. Ukratko, za Abarth-a, elektrifikacija znači biti zabavniji i konkurentniji. Pretpostavljamo da je jedno što će ovom modeluobjektivno da nedostaje onaj prepoznatljivi Abarth zvuk.
Postoji samo jedan razlog da napravite električni Abarth: potraga za najvišim performansama. Ka ovom cilju je Abarth težio tokom više od 73 godine oštrog, adrenalinskog i takmičarskog iskustva. Abarth je oduvek bio sinonim za performanse, takmičenje, uzbuđenje i stav sposoban da naelektriše ljude od 1949. Danas Škorpion obnavlja izazov sa revolucionarnim modelom koji podiže performanse na neviđene nivoe, u skladu sa suštinom života Karla Abarta i njegovom mantrom: „Kreći se brže
Zahvaljujući električnom pogonu, zajedno sa poboljšanom raspodelom težine, boljim obrtnim momentom i širim međuosovinskim rastojanjem, Novi Abarth 500e je zapravo brži i uzbudljiviji u gradskoj i prigradskoj vožnji, obezbeđujući najbolje performanse.
Preciznije, on ubrzava jednu sekundu brže u gradskoj vožnji, što znači 50% brže ubrzanje od 20 do 40 km/h od njegovog prethodnika. Novi Abarth 500e je brži i van gradske vožnje, na primer u krivinama, gde od 40 do 60 km/h može da postigne ciljnu brzinu za samo 1,5 sekundi — mnogo brže od njegove benzinske verzije, koja zaostaje za 15 metara, i dostiže 60 km/h sekundu kasnije.
Konačno, na otvorenom putu, potpuno električni Novi Abarth 500e izvodi manevre preticanja brže od svoje benzinske verzije, dostižući brzinu od 100 km/h (počevši od 60 km/h) dok njegova benzinska verzija još uvek ide 91 km/h, sa razlikom od približno 1 sekunde. Da rezimiramo, na Balocco stazi Misto Alfa, Novi Abarth 500e je bolji od modela 695 za više od sekunde.
Štaviše, elektromotor koji bolje reaguje, duže međuosovinsko rastojanje, poboljšana stabilnost zbog veće distance između točkova i bolja ravnoteža između osovina nude odličnu upravljivost i dinamiku vožnje, obezbeđujući Novom Abarth 500e brži odziv, bolji ulazak u krivine i veća brzina skretanja i izlaska iz krivina.
Novi Abarth 500e je opremljen snažnom baterijom od 42 kWh, što rezultira sa 113kW/154KS, kombinujući performanse Škorpiona sa inovacijom električne mobilnosti. U stvari, može da dostigne 100 km/h za samo 7 sekundi. Može se pohvaliti najboljim ubrzanjem u klasi, a u međuvremenu obezbeđuje nultu emisiju.
Na kraju, Novi Abarth 500e je „uzbudljiv i brz“ upravo u onim uslovima u kojima se zaista možete zabaviti. Na taj način je brend uspeo da ujedini svoje entuzijaste sa ljudima koji se nikada ranije nisu takmičili. U stvari, Novi Abarth 500e ima za cilj da poveća ciljno tržište brenda Abarth, a da pritom ostane veran svojim korenima i DNK. |