Promocijom modela Opel Astra GSe u klasičnoj Sports i Tourer verziji, nemački proizvođač vraća nekada popularnu i prestižnu GSe oznaku
Ipak, danas su vremena drugačija, pa slovo E u oznaci potiče od elektrifikacije, jer u pitanju su plug in hibridni modeli. Šta više, iz Opela poručuju da će GSe postati neka vrsta sub brenda zaduženog za sportski orijentisane automobile, koji će već 2028-e godine postati potpuno električni brend.
Što se samih automobila tiče, može se reći da su veoma atraktivni. Nova Opel Astra i Astra Sports Tourer su veoma dinamični automobili i u svojim najosnovnijim verzijma, tako da Opelu nije bilo teško da uz samo malo šminke GSe verzijama podare neophodnu dozu sportskog šarma.
Karoserija je spuštena za 10 milimetara, a ugrađeno je potpuno novo sportsko oslanjanje sa novim amortizerima prilagodljivog delovanja. Pored toga i upavljanje je prošlo kroz dugačiju kalibraciju, a reprogramirna je i elektronska kontrola stabilnosti. Sve to sa ciljem da GSe modeli ponude više sportskog karaktera u vožnji. Pomenimo i nove 18-inčne točkove inspirisane dizajnom viđenim na studiji Manta GSe.
Iz Opela navode da je za pogon namenjen plag in hibridni modul od 225 konjekih snaga i 360 njutnmetara obrtnog momenta. Za sada je to jedini podatak koji je saopšten, ali nema mnogo dileme da je u pitanju hibridni pogon čiju bazu čini poznati 1.6 turbo benzinski motor upren sa elektromotorom. |