Novi Renult Espace je u potpunosti promenio ćud, ali ne odriče se svog osovnog principa – da bude prostran i veoma udoban automobil
Kada je Renault pre četiri decenije predstavio model Espace, pokrenuta je lavina na evropskom tržištu. Mnogi su počeli da slede koncept kreiranja velikih monovolumena. Danas je situacija potpuno drugčija, a najtraženiji su SUV modeli.
Novim trendovima je Renault pokušao da se prikloni i prethodnom verzijom modela Espace, koji je bio neka vrsta krosovera. Najnovijom generacijom, ipak, predstavnici francuske kompanije očigledno ne žele mnogo da eksperimentišu - novi Espace je čistokrvni SUV u verzijama sa pet ili sedam sedišta.
Veran genima svojih prethodnika, Espace je i dalje dugačak automobil i najprostraniji je model u ponudi Renault brenda. I u tom pogledu je izuzetan! Izbor prefinjenih materijala i vrhunska završna obrada ga čine vrlo otmenim, a tu su i druge vrhunske karakteristike kao što su najveći panoramski krov na tržištu, površine jednok kvadratnog metra.
Pored toga, putnički prostor i motor novog Espace-a mogu se pohvaliti najnovijim naprednim tehnologijama koje osiguravaju maksimalnu povezanost u vozilu i pomažu da se smanji uticaj na okolinu.
U poredjenju sa prethodnom generacijom, novi Espace ima manje spoljašnje dimenzije, lakši je 215 kg i opremljen je sa izuzetno efikasnim potpuno hibridnim motorom E-Tech snage 200 KS. Njegova nenadmašno niska potrošnja goriva (4,6 l / 100 km) zaslužna je za domet do 1100 km, pri čemu nije potrebno puniti bateriju. Najefikasniji Espace do sada ispušta samo 104 g CO2 / km.
U skladu sa Renaultovom ponudom automobila za život i uživanje, novi Espace uključuje najbolje sisteme za pomoć u vožnji i funkcije sigurnosti. Novi model se zasniva na Alijansinoj platformi CMF-CD i opremljen je sa 27 sistema za pomoć u vožnji. MULTI-SENSE i 4CONTROL Advanced, Renaultov sistem upravljanja na svim točkovima, podižu užitak u vožnji na novi nivo.
Novi Espace se na domaćem tržištu očekuje naredne godine. |