Novi BMW XM Label Red je sa početnom cenom od nepunih 200.000 evra najskuplji srijski BMW automobil koji je ikada sišao sa proizvodne trake
Pored astronomske cene, novi BMW XM Label Red se još po mnogo čemu razlikuje od automobila kakvi su do sada napuštali legendarno sportsko odeljenje iz Minhena. Pre interesantnih tehničkih specifikcija ono po čemu će ovaj automobil biti prepoznatljiv je svakako dizajn.
Neki novi vetrovi duvaju iz Bavarske, a očigledno je da nemački proizvođač pokušava da se nametne novim kupcima. Crveni detalji na karoseriji pre samo nekoliko godina bili su rezervisani samo za drugorazredne tjunerske kuće i „sam svoj majstor“ tjunere. Sada su se ovakva rešenja našla na najskupljem automobilu jednog od najprestižnijih auto brendova današnjice. Koji je i pre toga imao diskutabilan dizajn...
Ali, sve što je za kritiku po pitanju dizajna, BMW koriguje tehničkim rešenjima. Pogon ovom automobilu obezbeđuje dobro poznati 4.4 V8, kojem je snaga povećana na 577 KS, a obrtni moment na 750 Nm. Uz asistenciju elektromotora pogon raspolaže sa 738 KS i čak 1000 njutnmetara obrtnog momenta.
Masa automobila nije velika prepreka za ovakav pogon, tako da ubrzanje do sto kilometara na čas traje svega 3,8 sekundi. U slučaju da se kupac opredeli za opcioni M Driver's Package, može da računa i na dostizanje maksimalne brzine od 290 kilometara na čas.
Kako je u pitanju plug-in hibrid, moguća je vožnja u električnom modu, a baterija od 25,7 kWh obezbeđuje domet od 83 kilometra. Baterija može da se dopuni za četiri sata i 15 minuta putem integrisanog 7.4 kW punjenja, ali za razliku od nekih drugih plug-in hibrida, nije moguće brzo DC punjenje. Kada je ova cena u pitanju, ne bi smelo da nešto ne može, ili da ga nema…
Automobil “se kotrlja” na točkovima od 22 inča, koji takođe imaju diskutabilne crvene detalje, a oslanjanje je aktivno. Treba napomenuti da je upravljaje na sva četiri točka, što će svakako doprineti upravljivosti u bržim krivinama i okretnosti u gradskim uslovima vožnje. |