Predstavljen je Aston Martin DB12, čeka se novi James Bond

Novi Aston Martin DB12 pokreće V8 motor poreklom iz Mercedesa, ima unapređenu aluminijumsku konstrukciju, novo oslanjanje i mnogo dobro izgleda

Aston Martin DB12

Novi Aston Martin DB12 pokreće V8 motor poreklom iz Mercedesa, ima unapređenu aluminijumsku konstrukciju, novo oslanjanje i mnogo dobro izgleda

Sva nepravda elektrfikacije automobilske industrije postaje još očiglednija kada sveto dana ugleda neki od automobilia kao što je novi Aston Martin DB12. U pitanju je istinski grand tourer, za koji britanska kompanija određuje potpuno nov segment – super tourer.

novi Aston Martin DB12 cena 1

O dizajnu nećemo da pričamo, tu su fotografije, a nevidljivih inovacija ima više nego dovoljno. Ispod atraktivne karoserije se krije ojačana aluminijumska konstrukcija koja čvrstinu šasije poboljšava za dodatnih osam procenata. Tu je i potpuno novo oslanjanje sa čvršćim poprečnim stabilizatorima.

novi Aston Martin DB12 cena 2

Po prvi put jedan Aston Martin je opremlejen ektronski kontrolisanim diferencijalom. To će itekako biti korisna inovacija, s obzirom da se na zadnju osovinu preko osmostepene automatske transmisije isporučuje 680 konjkih snaga i 800 njutnemtara obrtnog momenta.

novi Aston Martin DB12 cena 3

Pogon obezbeđuje AMG-ov V8 motor od četiri litra radne zapremine, a snaga je dovoljna da Aston Martin DB12 do sto kilometara na čas ubrza za samo 3,5 sekundi i da dostigne maksimalnu brzinu od 325 kilometara na čas.

novi Aston Martin DB12 cena 7

Od tehničkih detalja pomenimo još točkove prečnika 21 inč, koji su standard. Iza njih se kriju kočioni diskovi prečnika 400 mm napred i 360 mm pozadi. Uz doplatu se nude kompozitno keramički kočioni diskovi, čijom ugradnjim se točkovi olakšavaju za čak 27 kilograma.

novi Aston Martin DB12 cena 4

Ne treba naglašavati da kokpit pleni kombinacijom luksuza i sportskog šarma. Ali ono šo treba da se istakne je to da Aston Martin BD12 sada na ekranu od 10,25 inčs ima sopstvenu multimediju, koju više ne deli sa Mercedesovim modelima koji su nekoliko puta jeftiniji.

Takođe, proizvođač naglašava da sve osnovne komande imaju direktan prekidač, odnosno vozač nije osuđen da sve obavlja putem ekrana. |