DriveGreen magazin - Green je IN

Novi Range Rover Electric menja pravila igre u klasi

Range Rover otvara listu čekanja za svoj dugo očekivani Range Rover Electric, pre mogućnosti klijenata da formalno naruče

Sa više patenata prijavljenih za novi Range Rover Electric od bilo kog drugog Range Rovera, prototipovi su sada podvrgnuti jednom od do sada najstrožih programa inženjerske sertifikacije – kako bi bile potvrđene sposobnosti koje uključuju ekstremne temperature, sve uslove i svaki teren – i naravno prolaz kroz vodu dubine do 850 mm1

Uspešno napredujući prema planu, inženjeri stvaraju najtiši i najprefinjeniji Range Rover koji je do sada kreiran; sa jedinstvenom konfiguracijom za aktivno uklanjanje drumske buke i dizajnom zvuka, plus nivoi udobnosti u kabini koje omogućuje električna podloga, za opušten savremeni luksuz.

elektricni range rover 3

U toku je fizičko testiranje prototipa, dok inženjeri uspešno napreduju prema do sada najtišem i najprefinjenijem Range Roveru, sa jedinstvenom konfiguracijom aktivnog uklanjanja drumske buke, dizajnom zvuka i nivoom udobnosti u kabini.

Posle jedne godine virtuelnog razvoja koji obuhvata robusnost prednjeg dela, analizu sistema koja uzima u obzir zahteve za šasiju, i virtuelni prolaz kroz vodu do 50 km/h, izrađena su prva fizička vozila. Započelo je globalno testiranje na drumu, od Švedske do Dubaija, na temperaturama u rasponu od -40 C do 50 C.

elektricni range rover 1

Program globalnog fizičkog testiranja prilagođen je prvom potpuno električnom vozilu Range Rover kako bi bila obezbeđena robusnost električnog pogonskog sistema, uključujući ispitivanje šasije, istrajnosti baterije, integriteta šasije i dinamike vozila radi obezbeđenja sigurnih termalnih vrednosti.

Novi Range Rover Electric biće dizajniran, inženjerski projektovan i izrađen u Ujedinjenom Kraljevstvu, na fleksibilnoj Modularnoj uzdužnoj arhitekturi (MLA) u Solihalu, zajedno sa postojećim blagim i plug-in hibridnim vozilima Range Rover.

elektricni range rover 2

Po prvi put, baterije i EDU-ovi biće proizvedeni i sastavljeni u JLR-ovom novom Centru za proizvodnju električnih pogona u Vulverhemptonu, u Ujedinjenom Kraljevstvu, dok se Range Rover elektrifikuje napredujući u svojoj ambiciji da postigne neto nultu emisiju ugljenika do 2039. godine. |