Renault je jedan od evropskih lidera na polju elektrifikacije automobilske industrije i ima ambiciozne planove za budućnost. U okviru opsežnog plana poboljšanja svakodnevne upotrebljivosti električnih automobila, predstavljena je unapređena verzija popularnog modela Renault Megane E-Tech.
Nije u pitanju veliki redizajn, već određena tehnička poboljšanja i proširena paleta boja. Ono što će novitet razlikovati je ponuđena opcija sa dvobojnom karoserijom, gde kupac može uz neku od standardnih boja da uklopi crni ili sivi krov.
Ono što je manje vidljivo, a svakako značajnije, je činjenica da je ugradnjom toplotne pumpe Renault Renault Megane E-Tech sada znatno ekonomičniji. Ne samo u zimkim uslovima, već čim skala u termometru padne ispod 10 stepeni Celzijusa, benefiti ugradnje toplotne pumpe se osete, jer autonomija se poboljšava za devet procsenata.
Saznajte kako toplotna pumpa štedi bateriju električnog automobila
Nije u pitanju standardna toplotna pumpa, već sistem koji toplotnu energiju crpi iz baterije i samog motora. Splet cevi odvodi višak toplote iz baterije i elektromotora, konvertuje ga u toplotnoj pumpi, odnosno pdiže temperturu i koristi ovu energiju za zagrevanje kabine. Na taj način se koristi energija koja bi inače bila bačena kroz standardni sistem hlađenja baterije i elektromotora. |