U Velikoj Britaniji rastu troškovi korišćenja brzih punjača za električne automobile, a ovaj trend prati I ostatak zapadnoevropskih zemalja. Troškovi brzog punjenja električnih vozila na javnim punjačima u Velikoj Britaniji porasli su za 21 odsto od septembra, a prosečna cena sada iznosi 44,55 penija po kVh. To je jednako povećanju od 7,81 penija po kVh od prošlog leta, što znači da sada košta oko 22,81 funti za punjenje baterije od 64 kVh tipičnog električnog vozila na preporučenih 80 procenata na javnom punjaču, što je povećanje od više od 4 funte.
Tokom istog vremenskog perioda, cena punjenja od 80 odsto za prosečni porodični automobil sa rezervoarom od 55 litara porasla je za 14,54 funti, što znači da vozači benzinskih automobila danas moraju da izdvoje 74,21 funti.

Britanski RAC je dugo pratio prosečne cene goriva širom Velike Britanije, ali se sada obavezao i na praćenje cena javnog brzog punjenja, odražavajući sve veće korišćenje električnih vozila od strane kupaca novih automobila.
Analiza RAC-a pokazuje da u proseku sada pređena milja (1,6 kilometara) u električnom automobilu košta 10 penija, ukoliko se baterija dopunjava javnim brzim punjenjem, što je povećanje od 2 penija po milji u odnosu na prošlu godinu. Dakle, uprkos rastućim cenama električne energije, vozači električnih vozila su i dalje na dobitku kada su u pitanju troškovi vožnje, jer uporedivi benzinski automobil sada košta 19 penija po milji za punjenje, dok su troškovi dizel goriva čak i viši na 21 peni po milji.
Iz RAC-a poručuju da kao što je cena koju vozači benzinskih i dizel automobila plaćaju da dopune na pumpama vođena fluktuacijama svetske cene nafte, na troškove vožnje u električnim automobilima utiču cene gasa i struje. Istina, ovaj rast cena se za sada odražava samo na usluge na najbržim punjačima, tako da ako niste na putu i ne žurite, na putevima Evrope ipak možete da dopunite bateriju povoljnije. Ko želi da dopunjavanje baterije meri minutam, moraće u ovom trenutku da doplati kao za premijum uslugu. }