U Srbiji je od sada dostupan potpuno novi C SUV model Renault Austral, koji nasleđuje popularni Kadjar. Početna cena za model sa benzinskim motorom od 140 KS je 27.490 evra
Predstavnicima specjalizovaih medija je nedavno predstavljen potpuno Novi Renault Austral. Na promotivnoj vožnji smo imali priliku da se preliminarno upoznamo sa svim vrlinama novog Renault aduta u popularom C SUV segmentu. Prvi utisci su veoma pozitivni, a ono što smo mogli već sada da zaključimo je to da model Austral donosi veoma atraktivan dizajn, odlične vozne karakteristike, obilje udobnosti i veoma fleksibilan i praktičan enterijer.
Postoje tri nivoa opreme: Equilibre, Techno i Iconic. Po prvi put je dostupan i u ekskluzivnoj verziji Esprit Alpine koju karakteriše naglašeno sportski stil. Elegantna i veoma napredna unutrašnjost odiše udobnošću.
Glavni detalj prostrane i udobne unutrašnjosti svakako je ekran OpenR. Ova inovacija povezuje komandnu tablu, navigaciju i multimedijalni sisteme u jednu celinu, a kupcima donosi i najbolje usluge i aplikacije iz Google ponude. Dva ekrana od 12 inča i head-up ekran od 9,3˝ zajedno čine površinu od 1000 cm2.
Ono što smo mogli da zaključimo je to da sistem zahteva privikavanje, jer je kompleksan, ali uz brojne opcije personalizacije, svaki vozač može da kreira idealno okruženje.
U naslon za ruku u malom prostoru nalik polici, presvučenoj mekim i protivklizajućim materijalom, smešten je i bežični punjač. Kada se pametni telefon u potpunosti napuni, pametni bežični punjač automatski prekida isporuku energije kako bi se sprečilo prekomerno punjenje baterije.
Kada poveže svoj pametni telefon preko Bluetootha, vozač u svakom trenutku može da proveri nivo njegove napunjenosti preko ekrana multimedijalnog sistema. Vrhunska povezivost i obilje prostora za odlaganje Ispred naslona za ruku se nalaze džep i dva držača za čaše, dve USB-C utičnice i utičnica od 12 V.
Pomeranjem ručice menjača i ostalih komandi iza upravljača, kao i na sam ekran sistema OpenR, oslobođen je dodatni prostor za odlaganje između prednjih sedišta. Tu se nalazi pretinac za sitniš sa dva držača za čaše, držač pametnog telefona, dvolitarski pretinac ispod kliznog naslona za ruku i 3,6-litarski zatvoreni pretinac iza središnje konzole.
Uz doplatu od novog Australa se nudi pomična zadnja klupa, kod koje se svako sedište može individualno pomerati napred ili pozadi za čak 16 cm. Klizna zadnja klupa je postavljena na vodilice, a pomiče se jednostavnom upotrebom ručice ispod sedišta. Brzim i jednostavnim pomeranjem možete povećati zapreminu unutrašnjosti, stvoriti veći prtljažni prostor ili osloboditi dodatni prostor u predelu nogu na zadnjoj klupi.
Čak je i poleđina zadnjih sedišta prilagodljiva po nagibu (25°, 27° i 29°) kako bi svi putnici uživali u dodatnoj udobnosti. Ručice na bočnim stranama prtljažnika služe za sklapanje naslona zadnjih sedišta u ravnu površinu.
Zapreminu prtljažnika u verzijama sa blagim hibridom (Mild Hybrid) i naprednim blagim hibridom (Mild Hybrid Advanced) sa fiksnom zadnjom klupom iznosi 500 dm3 prema normi VDA (430 dm3 prema normi VDA u verziji E-TECH Hibrid).
U verzijama sa kliznom zadnjom klupom zapremina prtljažnika se može povećati na čak 575 dm3 prema normi VDA (555 dm3 prema normi VDA u verziji E-TECH Hibrid). A sa preklopljenom zadnjom klupom korisna zapremina prtljažnika iznosi 1.525 dm3 VDA (1.455 dm 3 prema normi VDA u verziji E-TECH Hibrid).
Tu je i najnoviji 4CONTROL sistem upravljanja na sva četiri točka,koji sada može I vozač da prilagođava. Upravljački odnos je smanjen sa 17,6:1 na 14,6:1 u verzijama sa upravljanjem na dva točka, odnosno na manje od 13:1 u verzijama sa upravljanjem svim točkovima.
Novi Austral je dostupan u sedam boja karoserije: beloj Glacier, biserno beloj, crvenoj Flame, plavoj Iron, dijamantski crnoj kao i sivoj Shale. Verzija Esprit Alpine će biti dostupna u novoj ekskluzivnoj mat sivoj boji Schist. Najnoviju generaciju matiranih boja karoserija odlikuje izdržljivost i jednostavnost održavanja, a ovo je prvi put da ih je Renault ponudio na nekom serijskom modelu.
Kako bi silueta serijskih verzija delovala još uglađenije, kupcima viših verzija je na raspolaganju i dvobojna opcija karoserije (uz doplatu dostupno i na nivou opreme Techno): krov, shark antena, kućišta retrovizora, usisnici vazduha na prednjem braniku i bočne zaštitne letvice su izradjene u dijamantski crnoj boji. Novi model je opremljen isključivo aluminijumskim naplacima od 17 do 20.
Nova generacija hibridnog motora E-TECH se zasniva na novom 1,2-litarskom 3-cilindričnom motoru sa turbopunjačem, a hibridni pogon raspolaže sa 200 KS.
Mi smo bili u prilici da testiramo verziju sa poznatim 1.3 Renault turbo četvorocilindrašem od 140 KS, koji se nudi I u verziji od 160 KS. U oba slučaja u pitanju su blagi hibridi. Kod automatskih verzija u pitanju su CVT menjači, ali nove generacije. Ova transmisija simulira promenu stepeni prenosa, pa je vožnja veoma dinamična i subjektivno mnogo uzbudljivija nego što se od CVT transmisije inače očekuje.
Početna cena za model sa benzinskim motorom od 140 KS je 27.490 evra
Više infomacija o modelu Austral potražite OVDE |