DriveGreen magazin - Green je IN

TEST: Novi Renault Megane Conquest – Atraktivan, ali i praktičan

Novi Renault Megane Conquest kombinuje prostranost i atraktivnost, pritom je to jedini SUV Coupe izvan premijum segmenta, a glavni začin ovog francuskog specijaliteta je hibrini pogon

Novi Renault Megane Conquest

Novi Renault Megane Conquest kombinuje prostranost i atraktivnost, pritom je to jedini SUV Coupe izvan premijum segmenta, a glavni začin ovog francuskog specijaliteta je hibrini pogon

Novi Renault Megane Conquest je jedan od interesantnijih modela na tržištu. On kombinuje nekoliko veoma traženih osobina. Pozicioniran je u klasu krosovera, koji su trenutno najtraženiji automobili na tržištu, pritom je u atraktivnoj kupe formi. Da bi sve to bilo još interesantnije, to je zapravo prvi SUV - Coupe izvan premijum segmenta, dakle dostižan širem krugu potencijalnih vozača. I na kraju ono najvažnije – i pored atraktivne forme, ovaj automobil ne zapostavlja praktičnost i prostranost.

DSC 9883

Što se dizajna tiče, nema potrebe mnogo da se piše, slike su dovoljne. Nekome se ovaj koncept karoserije dopada, nekom ne, tako da ćemo više pažnje posvetiti enterijeru. Iako je daleko prostraniji i nosi ime Megane, ovaj model zapravo koristi platformu namenjenu modelu Clio.

DSC 9897

To se primeti tek po ulasku u kabinu, jer nas dočekuje dobro poznat kokpit. Centralnim delom dominira veliki ekran multimedije. Nebrojeno puta smo o tome pisali, multimedija u Renault automobilima je dobro rešena i intuitivna, a sa ovako velikim ekranom su dostupne dodatne mogućnosti prilagođavanja sopstvenim željama.

DSC 9938

Pozdravljamo to što se ispod ovog velikog ekrana našlo dovoljno mesta za klasične manuelne komande klimatizacije. Neuporedivo su praktičnije od rešenja koja se oslanjaju na tač komande. Posle nekoliko dana vozač ih koristi skoro i bez skretanja pogleda sa puta.

DSC 9939

Prednja sedišta su veoma komforna, posebno u Alpine verziji koja podrazumeva kožu i električne komande. Završna izrada je na višem nivou od očekivanog, pogotovo ako se u obzir uzme da ovaj model platformu deli sa modelom Clio. Na zadnjoj klupi ima dovoljno mesta i pored opadajuće linije krova.

DSC 9947

Iza zadnje klupe se nalazi veoma pristupačan prljažni prostor, veći od mnogo skupljih SUV Coupe modela. Prtljažnik raspolaže sa 480 litara prostora, što je praktično u nivou karavana C segmenta. Pritom treba napomenuti da je prtljažnik kod verzija bez hibridnog pogona nešto dublji i raspolaže sa 513 litara korisnog prostora.

DSC 9893

Ono što nas je najviše interesovalo je kako se ovaj automobil ponaša sa hibridnim pogonom. Prvi utisak je više nego pozitivan. Bešumno kretanje pri malim brzinama i tokom manevrisanja na parkinzima nam se itekako dopalo i savršeno se dopunjuje sa tradicionalnom Renault-ovom udobnošću i atraktivnim enterijerom ovog modela.

DSC 9901

U vožnji hibridni pogon obezbeđuje solidne performanse. Pored atmosferskog benzinskog četvorocilindraša tu su dva elektromotora. Manji ima ulogu anlasera i generatora i raspolaže sa 49 KS, dok veći elektromotor raspolaže sa 71 KS.

DSC 9917

Kombinacija dva elektromotora i benzinskog agregata od 1.6 litara rezultuje snagom od 145 konja. Ipak, u praksi utisak je bolji nego što bi taj broj mogao da nagovesti. Zahvaljujući asistenciji elektromotora automobil startuje bez zadrške, a odlična su i međuubrzanja. Subjektivni osećaj u vožnji je svakako bolji odočekivanja.

DSC 9926

Konačna ocena je više od pozitivne. Model Megane Conquest kombinuje atraktivnost I praktičnost, a sve to po ceni koja je veoma konkurentna kada se uporedi sa sličnim modelima.

Detaljne informacije o specifikacijama i opremljenosti  Megane Conquest pronađite OVDE

 

Renault Megane Conquest

Benzinski motor R4 benzin
Zapremina
1.598 ccm
Snaga
69 KW/95 KS
Ob. moment
148 Nm
Transmisija
automatska
Elektromotor
1: 71 HP
Elektromotor
2: 49 HP
Snaga sistema
106 kw/145 KS
Ubrzanje
0-100 Km/h 10,8 s
Maks. brzina
172 km/h
Pogon
na prednje točkove
Dimenzije
4.568 x 1.890 x 1.576 mm
Rezervoar
50 l
Prtljažnik
480 l